söndag 25 juli 2010

Ny shoppat.






Vi tog en liten shopping och loppis tur i helgen på väg till Edsbyn. Vi började i Järvsö där jag var in på en blomsteraffär och en loppis. Jag köpte den underbara plåtskylten och flasklyktan där mm. Skylten har jag sett i några inredningstidningar och gillade den skarpt. Fortsättningsvis hamnade vi i Ryggesbo där jag dök på jordgubbsservisen i glas. Jag blev superglad för i fjol när vi var till Östersund såg jag en sådan, men köpte den inte och ångrade mig bittert efteråt, så nu slog jag till. Sedan for vi vidare till Edsbyn. Där har de en stor loppis på söder med chabby chic och en massa hantverk. Där hänger den vackra stränghyllan som länge stått på min önskelista, snacka om att jag blev glad. Har annars tänkt beställa den via en webbshop. Men nu fick jag den för en billigare peng i stället, kanon. Sedan stannade vi till i Duvaberg på vägen till Ovanåker där jag också fyndade en del. Snacka om lyckad shopping :) :) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar