torsdag 21 april 2011

Dagens fynd.




I dag har jag varit till Färilla på loppis. Vi från jobbet hade ett bord bär vi med. Även min svärmor, dotter och mina två svägerskor hade det. Så jag hoppas vi får mycket sålt :). De här är mina fynd där i från. Filmerna kostade 25.- styck. Löv fatet i trä hade kostat 195.- jag fick det för en 20.-, plåtdurken hade kostat 30.- jag fick den för en 5.-, grodan 10:- blomhänget 5:- och kullan som hade kostat 55:- för en 10:-, trä bokstäverna som är till min dotter som heter Rebecka Palm R och P hade kostat 25.- styck jag fick don för 10:- styck och Love i trä för en 10:-. Alla desa prylar var nya och kom från butiken Unitis som även dom hade ett bord där. Så det blev en väldigt lyckad fynd dag tycker jag :). Ha en trevlig helg alla blogg vänner !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar