torsdag 23 juni 2011

Från ljuspartyt





Värdinnegåvor jag fick.

Egen beställning.
Här är prylarna från ljuspartyt jag hade här hemma för en tid sedan. Jag fick väldigt fina saker i värdinnegåva. Snigeln och myran använde jag i dukningen av student bordet, det blev superbra. Doftkruset med rosen gillar jag skarpt, den är superfin. Cylinder-glasljusen och theljusen i tre olika sommardofter fick jag också som gåva. Jag blev super glad! så tack alla som kom och gjorde detta möjligt. Utan er hade det inte blivit så många fina gåvor :) Min egen beställning bestod av ett bland-ljus paket, med olika ljus och dofter. 1 låda med theljus i doften Mango- mandarin, 1 låda stora theljus i doften Äppelträdgård, 2 lådor Votivljus i doften Honungsmelon och Jordgubbsrabarber. Alla de fyra dofterna tycker jag luktade väldigt gott, så det var perfekt med ett blandpaket :) Så tack ännu en gång till er alla som kom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar