torsdag 8 september 2011

Från jobbet


Jag kanske är lite barnslig men kunde inte motstå denna gulliga nalle när vi fick in den på jobbet. Den såg på mig med sina vädjande ögon köp mig! :) Den gamla Melitta filter hållaren i porslin kommer att passa som hansken i min nya lantliga hylla i köket tänkte jag och slog till. Jag gillar verkligen mitt jobb! Men problemet är att jag har så svårt att göra mig av med saker, de bara fylls på liksom. Så det är ju tur att jag har gott om förvaringsutrymmen här hemma :).

1 kommentar:

  1. Öcken sötnos! :) Om inte utrymme finns så kan du ju alltid ta och norpa plats i Tonys garderob! Ha ha!!! Tipselitips från mig! ;) Synd att vi planerade in trippen till gävle just nu! När voxna marknaden står för dörren och allt!!! Typiskt!!! :(
    Kram Bettan

    SvaraRadera