tisdag 11 oktober 2011

Nya smycken

Jag har inte bloggat så mycket på sistone. Jag är ju varslad från mitt arbete och slutar sista december. Sedan har försäkringskassan bråkat med mig. Så jag har inte riktigt orkat och varit på humör för att blogga. Men jag kanske har ett nytt jobb på gång, som skulle passa mig som handsken, som man brukar säga. Jag ska till arbetsförmedlingen på måndag och träffa min handläggare från försäkringskassan bland andra. Så vi får väl se vad de kommer fram till. Men jag håller verkligen tummarna för att det kommer att leda till jobb. Här är i alla fall lite ny inhandlade smycken från mitt jobb, både vackra och coola. Armbandet köpte min svärmor till mig, hon jobbar ju också där. Så snällt av henne, jag gillade det verkligen, särskilt den lilla råttan på :) Så tack än en gång Ulla!

1 kommentar:

  1. Ååå låter spännande!!! Ring och berätta så fort du vet mer!!! :))) Roligt med nya smycken! Nya som gamla spelar ingen roll ;) Börjar dra ihop sig för öppning vid Panes nu så håll utkik på bloggen den närmsta tiden!!! :))) Ha det bäst! /Kram Bettan

    SvaraRadera