onsdag 21 december 2011

Från kollegorna på secondhand



I dag var det min sista arbetsdag på Solhuset. Jag har semester i mellandagarna men går den sista december. Jag lämnar mitt arbete med många glada minnen och en hel del nya erfarenheter, som med modevisningar och mässa bland annat. Jag är nöjd med min insats där och går nu vidare och söker fler nya erfarenheter. Kommer att sakna mina arbetskamrater! men får hälsa på dem då och då. Men som tur är trivs jag kanon på min nya praktikplats som jag har slussats in i nu under min varselperiod och som jag kommer att få fortsätta på under några månader. Går allt vägen där så kanske det leder till fast anställning, så det är bara att hålla tummarna. Presentkortet jag fick av mina arbetskollegor kommer från min nuvarande praktikplats Ljustorget, så snällt av dom. För där finns det hur mycket fint som helst att välja mellan! :) Så tack för mig och denna tid Solhuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar