måndag 18 juni 2012

Från Löjten




Jag har glömt att visat prylarna jag köpte i Norge på Löjten lys, så här kommer dom! Det saknas en påse med silverfärgad prydnadssand på bild. Jag hade inte fått min första lön än när vi var dit men jag hittade en del prylar med hyfsat pris som jag kunde köpa i alla fall. Slutsumma i svenska pengar blev ca175.- Jag hittade en grisporslinsdocka som jag skulle köpt direkt om jag hade haft pengarna, den på bilden överst. Den var nedsatt till halva priset och jag tyckte den var super cool, men det får bli en annan gång! Få se om vi tar en tur till Löjten på semestern, kanske den är kvar. I dag har jag haft ledig dag så jag jobbar bara tre dagar denna vecka sedan är jag ledig igen freda, lördag så skönt! Hoppas på bra väder med mycket sol!!

1 kommentar:

  1. Tjoho! Ska bli skönt med lite stugliv i midsommar! :) Hoppas få träffa er där med i sommar såklart! Om inte en liten tur nån stans som vi pratat om! ;) Med lite shopping inkluderat såklart! :))

    Ha det gött!
    Kram Bettan

    SvaraRadera