tisdag 30 oktober 2012

Nypyntat





Här kommer lite nypyntat från vardagsrummet, lite vintermys! Fåglarna, fuskmossan och rådjuren har jag köpt på jobbet. Fåglarna fick ett eget träd och ugglan från kardemumma fick även den en  fin sittplats på en mossig mjuk stubbe! :) Så kul att pyssla och pynta hoppas jag kan ge er lite inspiration! Så vackert och hemtrevligt med tända ljus i vackra lyktor. Kubbeljuset har jag själv dekorerat med notpapper som är bränt i kanterna och ett grovt snöre. Även lyktan med spetsrosetten och strassbrochen är egen design! :). Ha en bra arbetsvecka eller ett trevligt höstlov för er som har det kramiz från mig!

1 kommentar:

  1. Men vad fint du gör!!! Vad avis jag blir på alla som kan pynta och göra så fint. Får väl leja dig för att få till lite pyntat och fint hänne.
    Kram.

    SvaraRadera