lördag 14 juni 2014

Så trendigt



Lite nypiffat i vardagsrummet. Så trendigt, för det är ananasfeber i år! Min ananas kommer från Partylite och är en ljuslykta. Den köpte jag på utförsäljningen i Matfors som jag nämnt tidigare.Mitt pris 126:- ordinarie pris 599:-. Så snygg och cool enligt mig i alla fall! Den broderade bonaden med fiskar köpte jag på Mormor marängs kafé den passade ju som handen i handsken som man brukar säga :) till min ananas! Elefanten kommen även den från Partylite.Jag har inte kunnat blogga något tidigare i veckan för åskan tog en del elektronk i vårt hem. Modem, Reciver, Blu ray pelaren och kanal-boxern.Så vi har fortfarande inga kanaler till tvn. Trist men det gick i alla fall på försäkringen! I helgen är jag ledig men har inget inplanerat. Så det blir nog mest att bara ta det lungt och mysa! Ha en bra helg ni andra med så ses vi snart kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar