söndag 26 juli 2015

Varberg shopping











Två dagar blev det shopping i Varberg stad! Dessa butiker blev mina favoriter. Nostalgi Rundan med massor av prylar från 50,60, 70 och 80 talet. Blev en hel del som fick följa med mig hem därifrån! Kakfatet, glasvasen, två av ugglorna den största och minsta, knivstället och konservöppnaren. Fröken solsken blev min klädbutik favorit. Där köpte jag en vacker tunn blus och denna superfina retroklänning!  I det fina gula huset köpte jag en humla i trä som var ett hantverk från Å E- sons slöjd i Ljungby Småland. Fler bilder kommer dyka upp här från Varberg och på fler turer vi var ut på. Det var en väldigt lyckad semester med varierat väder, men mest sol. På vägen hem tog vi vägen förbi Tjolaholms slott och Göteborg, bilder därifrån kommer med. De är mysigt att titta på dessa bilder och tänka sig tillbaka i detta skit väder! Mys in er med varmt the, kanske en bra tidning eller bok och tända ljus i dag, det ska jag! :) Så ha det bra så länge så ses vi kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar