måndag 9 november 2015

Höst kök











Här kommer bilder på mitt höstkök med retro touch! Hösten är en underbart vacker tid med alla dess glödande färger och det vill jag gärna även ta med mig in! Nu står vintern för dörren och jag gillar ju att ändra inredningen efter årstid. Så vi får se hur det blir längre fram. Jag har tagit igen mig rätt bra och de är tur för det är mycket att stå i på jobbet just nu. Vi fick hem 11 pall med ljus samt prylar som ska plockas upp och dekoreras klart till advent. Jag har varit till kiropraktorn i dag med och han säger att jag har blivit mycket bättre, men behöver ytterligare några behandlingar! Vi håller på att renovera två toaletter och tvättstuga här hemma det går "sakta" men säkert hoppas jag! Det är svårt att bestämma ny inredning, man vill ju inte ångra sig precis. Tvättstugan har vi lyckats få i hop så nu väntar vi på prylarna som ska dyka upp om några veckor. Så spännande att få se det färdiga resultatet och jämföra med sina tankar, ritningar. Men det är lite knepigt när man blir nödig och vattnet är avstängt. Nu blir det lite ny lektyr och the för min del, ha en skön kväll och natt kramiz!

1 kommentar:

  1. Vad du pysslar och donar och byter ut och grejar. Hänne står samma prylar framme hela tiden. Jag skulle behöva gå kurs hos dig.
    Kram.

    SvaraRadera