måndag 29 februari 2016

Prylarna från antikmässan 2016




Här kommer prylarna som fick följa med hem! Retro för hela slanten! Två av ugglorna köpte jag i fjol så jag blev verkligen glad när Tony hittade den tredje åt mig i år. Så nu har jag alla Kisa, burr och klot! Burken i porslin med äpple (finska arabia) köpte jag en på samlarmässan i Hudiksvall med. Men en mindre som tyvärr saknade lock! Ria burken i plåt fanns i flera olika storlekar, jag köpte den den största. Vasen i keramik gillade jag skarpt den kommer att passa perfekt i mitt vår kök! I dag har jag börjat göra vår i Vardagsrummet med några av mina nya loppis fynd. Så kull att se hur det passar i hopp och liksom växer fram! Jag blev inte klar så jag kommer att fortsätta efter helgen då jag är ledig. Ha en fin kväll och kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar