torsdag 18 oktober 2012

Så söt

Här är sköningen som fick följa med mig hem från trendmässan! Så otroligt söt där han satt på sin pinne. Men nu bor han hos mig! Då var det bara fredagen kvar då sedan helg. Skönt för denna vecka har varit rätt intensiv, med lite försent sänggående. Fas det är inget ovanligt för mig förstås. Har liksom inte ro att komma i säng på kvällarna, fast jag verkligen borde. Eftersom jag nästan är som död på morgnarna. Men det är svårt att komma in i en bra och hälsosam dygnsrytm! :) Men fibromyalgin som jag lidit av i 22 år gör ju sitt till den med då förstås. Eftersom man känner av värken extra mycket när man försöker slappna av. Men fibron är väl en del av mig som det inte för till fället går att göra så mycket åt. Så det är bara att gilla läget och kämpa på. Men nu är jag snart där igen, kanske jag ska försöka att komma i säng lite tidigare i kväll. Så sov sött alla vänner där ute och kram!

1 kommentar: