söndag 26 september 2010

Ny pyntat.





I helgen har jag pyntat om lite i vardagsrummet. Jag tog en ide från min svägerska Bettan ( hon är ju så fiffig, men hon är ju florist) men i lite egen stil. Hon hade lagt mossa och ett äpple i en kruka som hon placerat utomhus. Men jag tog liknande halm (vet inte riktigt vad det kallas ) och tre prydnadsäpplen i stället och placerade den inomhus. Ställde även den gamla ramen som jag ska sätta in vårt bröllopskort i ska bara fixa det i svartvitt i stället för färg som det är nu tycker det kommer att passa bättre så. Sedan ett litet vackert ljusglas som lyser upp de hela. Den vackra mässingslyktan kunde jag bara inte motstå och priset var överkomligt 145:-tror jag att det var. Den är nyinhandlad från kardemumma nere på köpingen, en av mina favorit butiker.

1 kommentar:

  1. Men vad roligt det blev :) Och lyktan var jätte fin! Själv har jag samlat på mig för mycket saker nu känner jag, så på söndag blir det höstloppis i Kickens partystuga! Nu har jag bestämt mig nu ska grejerna veck!!! Kommer göra ett inlägg imorn om det..../Kram Bettan.

    SvaraRadera