tisdag 16 augusti 2011

Ny shoppat.








I helgen när jag var i byn blev det lite shopping. Jag började med att köpa hängaren i Bollnäs på Dollar till vår toa för en 10á. Sedan blev det en loppis tur till Erikshjälpen där jag köpte trollsländan och blomljusen för en 20á. Sedan blev det en loppis på Duvaberg. Där köpte jag den svarta ljuslyktan, glasskålen med lock, hjärtat och katten för 70:-. Sedan for jag till Södran och besökte min blogg kompis krims kramsan och av henne köpte jag kopparna som ska användas till blockljus, som jag sett på hennes blogg. Blomsterarrangemanget köpte jag på Blåklintens blomsteraffär av min svägerska Bettan som även har gjort den. Jag köpte den för blomstercheckar jag fått av min morbror Robert och hans fru för en tid sedan så snällt så. Den lilla griffeltavlan köpte jag på en ny öppnad prylbutik mitt i Byn. Kommer inte ihåg vad den heter.

1 kommentar:

  1. Kräftor som smakar och prylar som behagar!!! Hi hi! Tills vi ses nästa gång...kramar i massor!!!

    Kram Bettan

    SvaraRadera