onsdag 9 november 2011

Från Ljustorget



I dag har jag träfat AF min arbetscoach och min kanske blivande chef! För ca tre år sedan fanns en helt sagolik butik här i Ljusdal som hete Ljustorget. Men den brann sorgligt nog ner. Men till min stora förtjusning har det nu äntligen fått uppstå igen! Här är några vackra ljus jag köpte där innan den brann ner. Kanske ni förstår nu vart jag vill komma med detta! :) Det är nämligen där min nya arbetsplats kanske kommer att bli. Jag börjar i alla fall min praktik där den 21 Nov. Å jag hoppas verkligen att det går vägen, så det senare leder till en anställning! :) Jag tro den kommer att öppna på nytt, kring andra advent. Jag kommer att meddela mer exakt längre fram. Då är ni så varmt välkomna! :)

1 kommentar:

  1. Nu öppnar vi ljustorget igen! :)

    Lördag den 3 dec. 11.00- 17.00
    http://ljustorget.se/

    Välkommen! :)

    Ann - webmaster

    SvaraRadera