lördag 5 november 2011

Ny shoppat.






Här är mina senaste inköp. Filten köpte min snälla make till mig! Jag har länge suktat efter den men annat har fått gått före. Den är inhandlad på Coop i Sundsvall. Sist när vi var dit fanns det bara en filt kvar och då köpte han den till mig, så snällt! :) Koftan är inhandlad på Christina & co. Den låg på ett rea bord utanför butiken när jag gick förbi, pris 200:-. Den är otroligt mjuk och gosig! perfekt när det blir lite kallare dagar och kvällar. Burken och kott- kulorna köpte jag på Trend mässan föra helgen. Dom kom från Brostugans cafe och butik i Järvsö. Den vakta korgen har jag köpt på mitt jobb. Den gamla antika burken kommer i från Mormors antik. Så otroligt vacker tycker jag med den vackra blomman på, kommer blir perfekt till mina ny bakade kakor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar