söndag 22 januari 2012

Den perfekta gåvan!







Jag har inte varit här på ett bra tag nu. Känns kul att vara tillbaka. Stormen slog ut vårt telenät den 26/12 och i går fick vi äntligen det tillbaka. Så nu kan jag börja blogga igen! :) Fredagen före nyårsafton anordnades en avslutnings fest för mig på Solhuset. Då tilldelades jag dessa presentkort. Inte tokigt alls måste jag säga! :) Jag har länge gått och suktat efter en hel del av dessa prylar som jag nu fick tillfälle att köpa, för denna gåva. Grodan på stenen såg jag i somras på Rosehils blomsteraffär nere på köpingen. Tyckte den var så cool men snålade ur. Som tur var fanns en sten kvar så nu slog jag till så klart! :) Även blomman är inköpt därifrån. De övriga prylarna är från Solboden vår butik på Solhuset. Väldigt fina och välgjorda prylar. Jag är så nöjd med mina nya inköp. Tack alla på Solhuset för presentkorten och tack för den tid jag har fått arbetat med er!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar