torsdag 26 januari 2012

Vackert




Silver är fint i all sin glans! Vasen på fot såg jag i somras på Blåklinten i Ebsbyn strax före de skulle flytta sin butik. Men det blev inte tillfälle att köpa den då. För det var genom skyltfönstret jag såg den. Men när de öppnade butiken igen, slog jag till. Ljusstakarna har jag köpt på Villa nygammalt för en tid sedan. De tre vackra ljuslyktorna har jag köpt nu i dagarna på min nuvarande praktikplats Ljustorget. De här prylarna kommer nog att hamna tillsammans på en ny vårbricka plus en del annat smått och gott. Vi får väl se längre fram hur resultatet blir. I morgon är det fredag igen då! Veckorna bara rusar fram och speciellt när man har roligt. Trivs så oförskämt bra på min nuvarande praktikplats, hoppas hoppas bara att jag blir kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar