måndag 20 februari 2012

Lite loppis nytt




Här kommer lite loppis nytt. Lådan och småprylarna har jag införskaffat på mitt gamla jobb Solhusets loppis och secondhand. Glasburkarna och blomkrukorna mm är från dysleksi föreningens lopppis nere på köpingen. Det blir ju inte så mycket loppis nytt nu för tiden, eftersom jag har slutat arbeta på ett. Men min passion för loppisar och loppisprylar har jag inte mist! Det har bara blivit lite annorlunda prioriterat. Så jag hoppas ändå hinna med lite loppisfynd även i framtiden! :) . Det är full rulle på min praktikplats Ljustorget just nu. För vi hoppas kunna dra igång kaféet lördagen ben 25/2 om allt går som planerat, så spännande! Hoppas verkligen att det kommer gå vägen och att det kommer en massa gäster. Så ni är varmt välkomna alla vänner till Ljustorgets kafé vid älvstoppet i Ljusdal då! Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Många tokfina fynd du gjort som vanligt gumman.. <3

    SV: Ja det är riktigt skoj att virka med trasor. Har en golvkudde på G också och beställning på grytlapp i vitt.. =)

    Det är bara att bita ihop och kämpa vidare.. <3
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera