torsdag 16 februari 2012

Så snällt





Här kommer lite fler gåvor jag fått! Jordgubbstvålen från Solboden och de vackra stickade vantarna har jag fått av min manliga arbetskollega Kjell, så snällt. Vantarna har hans mamma stickat! Presentkorten kommer i från Panesgården i Edsbyn och för dom köpte jag en hängare som jag visat i ett tidigare inlägg, när den sitter på sin plats. Ljuskopparna ska jag använda på ett nytt dekorerat fat i köket. Jag har två liknande tidigare fast en korg som jag har vanliga ljus i och en till ett blockljus. Så jag tror det kommer bli snyggt ihop! Det är full fart på min praktikplats med! Vi kanske kommer att öppna caféet lördagen den 25/1 om att går enligt planerna. Så det är bara att hålla tummarna! :) Kramiz på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar