onsdag 14 november 2012

70-tal tydligen



I måndags var jag ledig och då passade jag på att baka lite! Det blev chokladrutor och hallongrottor fast med drottningsylt i dom istället. Idag fick vi en bok i brevlådan "70-tals nostalgi" i den hittade jag receptet på chokladrutorna skojigt nog. Tydligen populära redan då ;-) På måndags eftermiddagen började jag känna mig lite krasslig ont i halsen började det med. Sedan blev det feber, rinn-snuva, ont i huvudet och kroppen. Sedan nästäppa, hosta och svettas, svettas. Inget vidare vill jag lova. Så det blev att stanna hemma från jobbet och försöka kurera sig med te, alvedon och nässpray. I dag är jag lite bättre men så trött! Så nu ska jag försöka gå och slumra, men svårt med täppan och svängningarna. Så god natt alla vänner och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar