lördag 6 april 2013

Finputsningen fortsätter








Vi fortsätter med finputsningen här hemma! Även lite rensning av prylar och kläder har det blivit under veckan! Ungdomarna har varit till stor hjälp eftersom jag har så svårt att göra mig av med saker. Lite kiv blev det efter som en del var nostalgi för mig. Jag tänkte ju spara lite barnkläder till dem, men dom tyckte det blev alldeles för mycket och dom hade nog rätt! :) Så tack älskade ni för hjälpen! Vi hade även hit en mäklare i fredags.För vi har funderat på att flytta till Edsbyn en tid nu, så vi ville kolla våra möjligheter till det. Min far är inte riktigt kry så vi känner att vi kanske kommer att behöva där nere framöver. Vi hann även med en liten tur ut på sjön med svägerska och svåger med familj förra helgen. Det blåste lite kallt men vi grillade lite i alla fall, bilder på det kommer senare! Så vi har haft en del för oss denna vecka som ni märker på bilderna, så bloggningen har fått lidit lite. Men så kan det bli i bland! Ha en fortsatt skön helg på er alla kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar