måndag 15 april 2013

Nu har den komit



För en tid sedan hade jag ljusparty från Partylite här hos mig! Jag hade önskat mig en trio i glas och den fick jag gratis eftersom försäljningen gick väldigt bra. I dag dekorerade jag den och så här blev resultatet! Kul med prylar man kan dekorera lite som man vill och efter årstider tex. Jag har varit ledig i dag och är det även i morgon. Resten av veckan ska jag jobba men inte i helgen. Fotografering till webbhandeln och lite omdekorering i butiken ska göras! Vi har fått in nya fina lyktor i olika stilar och härliga färger! Så det ska bli kul att ändra om lite! :)

2 kommentarer:

  1. Jag har en liten liknande glaslykta som jag köpte på Ljustorget för länge sen. Nu för tiden har jag den framme jämt och nertill i den har jag kommit på att det fungerar bra att sätta små blomskott. Men ska jag elda i den så tar jag bort skottet en stund. Men det blir jättegulligt med en liten levande växt däri i lite vatten. :-)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! :) kul när man kan ändra lite som man vill! Hoppas allt är bra med er, hoppas vi ses snart kram!

    SvaraRadera