måndag 25 augusti 2014

Söderhamskusten

Här kommer lite bilder från Söderhamskusten! Ett väldigt mysigt och fint sälle där vi stannade och tog en fika. Sedan gick färden vidare mot Söderhamn bär vi hittade detta sjörövar skepp som lilla Nellie bara älskade, Pippis sa hon! :) Innan vi styrde färden hem över igen. En underbart mysig dag blev det med super väder! Tyvärr vet jag inte hur det kommer att gå med bilder på mina övriga semester turer som gick till Nyköping, Kalmar, Glasriket (Kosta boda) och Öland. För i går när jag skulle lägga upp bilder på Fejan på en komediteater (I grevens tid) vi var på i Lördags. I Bollnäs med min mamma och mina svärföräldrar. Pajade minneskortet bara så där, med all bilder på och vi har inte hunnit gjort någon kopia på bom. Snacka om att jag blev arg, ledsen! :( Sådant som bara inte får hända! Så nu håller jag tummar och tår att det går fixa kortet på något sett! Vi har film som tur är på det hela, med det är så kull med kort också tycker jag! Ha en bra kväll! För min del blir det nog en skön promenad i det underbara vädret när gubben komer hem från jobbet. Nu ska jag fortsäta med mina hemma syslor ett tag till. Men vi ses här snart igen, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar