måndag 1 september 2014

Sensommar

Jag är så superglad!! Min underbara man har lyckats fått fram (hitta) nästan alla bilder på mitt minnes kort som kraschade. Så nu kan jag fortsätta min semester tripp här med er. Men först lite bilder från mitt sensommar piffade kök! Nästan alla prylar är nya sommar fynd. Burkarna med picknick tryck på, köpte jag i glasriket på vår semesterresa. Kaffekannan i  från kokum köpte jag på torget (antik loppis). Dressings kannan och träskålen är från Ismyra, lilla vita vasen i från Gamla-stans vintage, Sockerskål och gräddsnipa i från en loppis i Edsbyn, Päronburken i från Villa nygammalt, Vasen på brickan i från Mormors maräng café, Gässen på spegeln från fynd hallen och ljusstakarna i rött från Kardemumma! Dom hade kostat 279 :- st men var nedsatta till 125:- mycket bättre! :) Så här fick ni se några av mina sommarfynd men bilder på fler fynd kommer dyka upp här senare! Nu ska jag fortsätta med mina hemmabestyr men vi ses, ha en bra kväll alla kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar