fredag 12 september 2014

Grönt är skönt

Ljuvliga 70 tal! :) Alla fynden kommer i från Fynd hallen här i Ljusdal. Dom är dock köpta vid två olika tillfällen. Men matchar bra en då, eftersom jag har stor koll på vad jag redan har sedan tidigare. För bästa piffing resultat senare! Är så himla kull att ändra om med de nya prylarna och se det färdiga resultatet växa fram. Jag har redan en liten bild hur det sak se ut i huvudet. Men det kan ändras en aning med jag håller på! De här prylarna blir till mitt ny piffade höst kök! Bilder på resultatet kommer säker dyka upp här ska ni se! ;) :) Jag är fortfarande krasslig, segt det här. Men i går tog jag en liten foto tur runt knuten och fångade lite vackra bilder från mordet Jord! Man borde stanna upp lite oftare och njuta av det vackra vi har omkring oss. För tyvärr är det så för mig i alla fall att det blir alldeles för sällan nu för tiden! Att meditera mitt i det vackra och vara tacksam över det fina vi fått, är nog bra för både kropp och själ! Smakprov från min fotorunda kommer dyka upp! Ha en skön helg alla vänner där ute. För det ska jag ha och kurera mig så den här förkylningen kanske ger med sig någon gång kram vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar