måndag 27 oktober 2014

Fina fynd

Här kommer mina senaste fynd! Det mesta är inhandlat på en parkeringsloppis nere i köpingen. Vasen eller urnan för den är rätt stor har jag köpt av min svägerska Bettan. Som hade höstloppis hemma hos sig med en väninna. Den fina broderade skålen kommer i från Riokompaniet. Men resten av prylarna kommer i från loppisen på parkeringen! Kuddarna fick jag för en 10styck även espressokopparna för det fattades ett fat. Gratängskålarna kostade 40 :- lampfoten 30:- burken 50:- så allt blev 160:- det är jag nöjd med! :) Förra helgen hade vi en myshelg i Sundsvall med vänner, god mat och en hotell natt så skönt! Lite shopping hann vi också med bilder på det hela kommer. Nu ska jag krypa till kojs med lite varmt te och nya tidningen Retro. Ha en bra vecka alla så ses vi snart kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar