torsdag 6 november 2014

Inne

Koppar i all sin glans! Här kommer en del av vårt utbud i butiken när det gäller den färgen. Så nu är det bara att leta fram de gamla formarna (kanske ärvda) och komplettera med det nya, så snyggt! :) Även lite vinter mys har kommit upp och snön ligger faktiskt kvar här ute efter helgens snöande. Så vi har vinter både ute och inne på jobbet (Ljustorget). I går började jag med ljuspyntningen, massa nya prylar ska fram. En fick följa med mig hem, så cool. Bilder kommer på det färdiga resultatet och på mina nya fynd! I fredags var jag på tjejkväll hos min svägerska Leena! Så trevligt vi åt varma mackor, kladdkaka och glass. Resten av helgen tillbringade jag i Edsbyn (Ovanåker) med min mor. Hann även med att hälsa på min älskade mormor, som jag borde göra mycket oftare men som inte riktigt blir av! I morgon är jag ledig för jag jobbar helg. Ska försöka göra lite vintermys här hemma med mellan vardags görat! Ha en fin fredag alla vänner så ses vi här kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar