måndag 10 november 2014

Stämning

Stämning i vardagsrummet vinter piffat! Härligt med lite nya färger och massa ljus. Älgar i alla dess former har även flyttat in! :) Den i fönstret med randiga strumpor är nyköpt från jobbet. Huvudet i ramen är ett loppio fynd från butik unik i gamla stan. Itala ljusstakarna köpte jag i somras på kosta boda. Den svarta snö stjärnan och snö grenarna är även be inköpta från jobbet! I morgon blir det nog en liten loppis tur för jag är ledig, har jobbat helg. Det behöver jag för är mycket nu på jobbet, Jul pyntningen börjar nu ta form. Men det är mycket nya prylar som ska fram! Bilder på det färdiga resultatet kommer. Vintern är en vacker tid om det bara inte vore så kalt. Skrapa rutor och borsta snö på bilen är inte riktigt min grej, inte häller att köra i snö väder fy! :( Men det är ju bara att stå ut med det om man vill bo kvar här! Men årstidsväxlingarna är härliga trots allt och att inreda efter dom är ju min mellodi! :) Ha en skön natts villa nu alla vener för det ska jag försöka ha, så ses vi natti natti och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar