måndag 19 januari 2015

Bara mys










Här kommer lite fler aktiviteter vi sysslade med i Storhogna! Vi var en dag på Storhogna högfjällshotel (Vinterträdgården) och badade. Flickorna hade beställt spa behandling. Men vi övriga bara badade, bubblade och bastade så härligt! En kväll åkte vi till Vemdalsskalet och käkade på kina. Otroligt fräsch mat och väldigt god! Jag skulle inte ha något emot att göra denna tur till en tradition! :) Jag har jobbat helgen och det gick skapligt. Hostan vill inte ge med sig och jag hörde att det är vissa som gått med den i åtta veckor fy, det vill inte jag! Har tittat på mina inlägg från 2014 och set att det saknas en del från i somras. Så det blir nog ett inlägg med lite tillbaka blickar från då. I dag är jag ledig så nu måste jag fortsätta med mina hemma bestyr. Men ha en fin vecka alla så ses vi kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar