onsdag 14 januari 2015

Ny stylad





För en tid sedan var vi till Sundsvall med vänner. Det blev en sväng både på Birsta och inne i stan. På stan blev jag ny stylad av min goa vän Sara. Hon har även virkat denna superfina uggla till mig, som jag bara älskar!! Den ska få en plats i mitt nypyntade sommarkök, lite längre fram alltså! :). Jag har varit hemma från jobbet sedan i torsdags. Är förkyld och har en hemsk hosta som inte vill ge med sig. I natt har jag suttit  nere i en fåtölj halva natten och sovit, för det går inte att ligga. Försöker att kurera mig med olika metoder utan större förändring dock! Men under ledigheten hade vi det kanon skönt iallafall! Vi var till Edsbyn annandagen och for till fjälls (Storhogna) över nyår 6 dagar med familj och vänner! Där vi åt gott, badade och åkte slalom m.m. bara så underbart! :) Bilder där i från kommer att dyka upp här senare! När vi kom hem från fjällen skulle jag göra ett inlägg här. Men mitt tangentbord hade havererat. Tony min man som skaffat en ny dator ställde i ordning den gamla till mig, så snällt. Så nu kan jag fortsätta att göra mina inlägg här även detta år! :) Så jag hoppas ni fortsätter att titta in här lite då och då! :) Ha ett fint 2015 alla vener vill jag också säga och kramiz från mig så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar