måndag 16 februari 2015

Antikmässan 2015











I helgen var vi på antikmässa i Stockholm! Det är första gången vi är dit, men jag hoppas på fler! :) Det är inte några fyndpriser direkt..Men jag hade sparat pengar till detta och fått en slant av mamma. Så en del saker fick jag med mig hem från min önskelista därifrån trots allt! :) Vi lyssnade även på en föredrag av Elsa Billgren om hennes nya inrednings bok, kul! Vi tillbringade en natt på ett litet hotell inte så långt från mässhallarna så vi kunde vara där i tid! Lite biljard som spelades oavgjort med en cider och öl före kvällsgående han vi också med! Så jag är verkligen nöjd med denna helg! Bilder på mina prylar kommer dyka upp här snart, som ni kanske förstår! :) Ha en fin kväll så ses vi kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar