tisdag 17 februari 2015

Prylarna från antikmässan 2015





Här är mina inköp från mässan! Våningsfatet 50-tal 240:-.Ljusstakar Royal krona finns i fem färger röd, grön, gul, orange och vit. Formgivare Bo Bergström mitt pris från 290:-. Keramik burk med korklock Humor 100:-. Jag har två sedan tidigare Kärlek och Glädje loppis fynd! Men ofta saknar burkarna original lock har jag märkt! Porslins huvud från USA 450:-. Super fina och mysiga ugglor av Edward Lindahl för Gustavsbergs studio. Från 300:- finns tre i serien kisa, burr och klot. Jag ville ha alla tre så klart, men jag får leta vida efter klot som jag inte hittade! Jag är väldigt nöjd med mina inköp. Ljusstakarna och ugglorna stod högt upp på min önskelista! Men ska man handla på Antikmässan är det bäst att spara en bra slant innan. För här vett de vad man kan ta betalt för prylarna! Kram från mig så länge, vi syns snart här igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar