fredag 24 april 2015

Sommar på G






Här kommer lite loppis och nytt! Arrangemanget med jordgubbsbarnen kommer i från jobbet. Har ännu inte kommit fram i butiken, så detta är en förvisning! Jordgubbsskålen är ett loppis fynd från Riokompaniet för 15:-. Burkarna är köpta på Gamla stans vintage. Klockan i retro stil har jag beställt från Houseofhedda.com. Tillbringaren är även den ett loppis fynd från Butik Unik för 20:-. Rött är sött brukar man ju säga och i det här fallet håller jag med! Ska bli kul att få fram sakerna i mitt om bekostade sommar kök längre fram. I morgon ska jag och en arbetskollega fara till Hudiksvall på samlarmässan ska bli så spännande för jag har aldrig varit dit. Få se om det får följa med några saker därifrån hem, vad tror ni? :) Ha en skön och lugn helg alla och kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar