måndag 23 mars 2015

Vårkök i koppar











Här kommer mitt vårkök i koppar. :) Det går i grönt, gult och lekfull retro! Jag blir varm och lugn av dessa färger. Koppar är ju åter inne så jag har hottat upp det gamla loppis fynden med nya mysiga ting. Husen som är ljuslyktor har jag köpt nya från jobbet! Jag har två koppar forn med som inte har kommit upp än. Men det ska nog bli fram över. Vet inte riktigt ved jag lagt bom bara! :) I dag blev det egenhändigt gjord tunnbrödsrulle här hemma, med räksallad. Gott men inte så nyttigt får bli så i bland. Har bara mig själv att tänka på i dag och det går ju fort! Blev lite loppis i dag på Rio kompaniet en blus för 25 :- och en porslinsskål med lock som en jordgubbe för 15:-. Vi har fått in lite sommar prylar på jobbet som kommer att passa perfekt till skålen. Resultatet på det hela kommer nog att dyka upp här framöver som vanligt! :) Ha en fin arbetsvecka alla så ses vi snart, kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar