måndag 9 mars 2015

Lite ute inne










Här kommer mitt vår piffade vardagsrum, lite ute fast inne! :) Några av mina senaste loppis fynd har fått kommit upp här som jag nämnde i mitt tidigare inlägg! Gardinerna som jag sytt om kommer i från Dollar och rusta. Den vackra ekorren på orgeln är en värdinnegåva från Party lite. Ljuset på silver staken som kallas klassisk ros och björkstubben i lyktan kommer i från jobbet! I dag har det varit väldigt tyst här hemma! Min man är på resande fot och min dotter jobbar. Så jag har donat lite här hemma och tagit en skön promenad i det vackra vädret! Blev lite sill, korv, köttbullar, ägg och potatis till middag inte dumt! Men nu blir det nog lite tv innan läggdags. Så ha det bra alla så länge och kramiz från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar