torsdag 19 mars 2015

Pricken över i











Detaljerna sätter stilen, lekfullt och vackert! Här kommer lite loppis och nytt. Kudden är köpt på gamla stans vintage för 150:- och skärbrädan med uggla har jag beställt från Design Torget för 235:-.Ritad av Lisa Larsson! Resten av sakerna är loppisfynd från olika loppisar nere på köpingen. Sakerna kommer att hamna i köket och i vardagsrummet. Några har redan kommit upp, men de flesta får ligga och vänta på sin tur! :) Burken i keramik med korklock är den fjärde i samlingen. Nu har jag Gift, Glädje, Kärlek och Humor fina ord för mig! Korgen till glasen hade jag sedan tidigare. Men har letat glas till och nu hittade jag dessa sex som jag tyckte passade fint till i lagom storlek! Ljuslyktorna i glas är troligtvis Royal Krona och i så fall ett vekligt fynd jag fick dom för 30 :- styck. De brukar vara minst fem gånger så dyra. De har prylarna är jag verkligen nöjd med, så härligt med färg de gör mig glad! I morgon är det fredag så ha en fin, skön helg, kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar