måndag 15 juni 2015

Mysdag med gubben











I Lördags tog Tony och jag en tur till Bjuråker till Bricka loppis m.m. Hittade en hel del prylar av olika slag! Blev en tur till Ingalunda med utomhus konst med. Värt ett besök om ni har vägarna förbi Bjuråker! På vägen hem blev det en antikloppis med fika paus. En mycket trevlig och mysig dag blev det! Mina fynd kommer dyka upp här snart, ni får ha lite tålamod! :) Nu jobbar jag bara denna vecka sedan går jag på semester i fyra veckor, ska bli skönt! Men först ska jag hinna dekorera om på jobbet. För vi har fått hem en massa nya ljus i pastellfärger och sommarprylar. Vi hade en stuga på gång som jag verkligen gillade men priset blev för dyrt i budgivningen så det blev ingen sommar där. Men vi kollar vidare efter nya lämpliga objekt i vår närhet. Så det blir en semester tripp i stället och lite renovering av huset bra de å! :) Ha en skön helg med sill, pärer och nubbe så ses vi här framöver KRAM så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar