söndag 13 mars 2016

Badrummet före







Här kommer de första bilderna på vår renovering av badrum, toa och tvättstuga! Det här är badrummet före och under renovering. Dom började att renovera augusti 2015 och nu fattas bara några detaljer så ska det vara klart. Det har varit elva stycken olika män (hantverkare) här under tidens gång tror jag. Murare, golvläggare, snickare, målare, elektriker, rörmokare, takläggare samt han som höll i trådarna. Så det har blivit lite nya bekantskaper under tid! Väldigt trevliga gubbar ( killar) tycker jag. Dom har skött sig bra och det färdiga resultatet är nog över det förväntade i alla fall i badrummet. Där allt passade som en smäck! Bilder på resultatet kommer, få ni se själva hur det blev. Jag är supernöjd fast det har tar lite energi att planera hur varje rum ska se ut med inredning och allt. För man vill ju inte bli missnöjd med något efteråt och jag tycker vi har valt rätt i alla rum. Som går i lite olika stilar fån modernt till lantligt! Toaletten uppe är också helt klar så bilder på den kommer med snart. I går hade vi en underbar dag på sjön med Tonys syskon och familjer. Grillning och bara mys blev det i det underbara vädret! Hoppas ni andra också haft en fin helg, ha en bra söndag så ses vi här snart, kramiz från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar