tisdag 29 mars 2016

Hyllan på plats



Nu är hyllan på plats. Så här blev det färdiga resultatet! Lite reseminnen och andra prylar jag gillar. Glas valen och pingvinen är loppis fynd som jag inte har visat tidigare. Så snygga och coola enligt mig! Blir nog att jag kommer att ändra lite i den efter årstid. Roligt med lite förändring! Jag har haft en bra helg Vi har röjt en del här hemma i helgen, men det är massor kvar att göra. Vi han även med att hälsa på i Edsbyn där vi blev bjudna på plockmat och falskpotatiskaka till kaffet inte dumt alls! Blir lite för långt i mellan gångerna vi är dit, men jag hoppas det kommer bli bättre framöver. Nu blir det lite kvällsläsning i nya Drömhem och trädgård innan John-blund kommer. Så natti natti från mig och kramiz tills vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar