tisdag 19 april 2016

Vackert i grupp




Det ligger vist i tiden att ställa saker i grupp. Speciellt vaser i olika modeller! Här är några av mina samlingar i grupp. Dom lyfter liksom varandra på ett positivt vackert sätt! Vaserna på den över bilden är nya. Den grå blå glasvasen köpte jag i Tallåsen för 30:-. Den vackra vas kannan är köpt på Gamla stans vintage för 220:- Den flammiga keramik vasen kommer i från Butik unik och den fick jag för 40:- och dessa tre blev väldig fina tillsammans tycker jag! I går och i dag har jag varit ledig för jag jobbade helg. Det har blivit mest hemma sysslor, sådant man kommit lite efter med! Men nu blir det en promenad i det fina vår vädret, för jag är lite tung i huvudet. Ha en fin dag alla och hej från mig så länge kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar