söndag 8 maj 2016

Mina fynd







Här kommer bilder på mina fynd från mässan! Min dator har kracshat så bilderna är oredigerade och därför lite mörka tyvärr! Den stora blommiga burken är ny den mindre hade jag tidigare. Lika så ljuslyktorna från Reijmyre. Jag hade två sedan tidigare och kompletterade med ytterligare en! Vaserna gillade jag skarpt i sina två helt olika utföranden, en i glas och en i keramik. Fisken i sina många härliga färger även den i keramik måste bara följa med hem! Den gröna burken med hjärtan har jag suktat efter länge och nu hittade jag en till min stora förtjusning. Så den fick givetvis en plats i mitt hem! Jag vet inte när en ny dator kommer att inhandlas, men mycket snart hoppas jag! Så att jag kan fortsätta mitt bloggande här! Jag har haft en underbar helg med släkt och vänner, hann även med lite loppisar. Fynden kommer dyka upp som vanligt längre fram. Ha det så bra till nästa gång, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar