söndag 15 maj 2016

Underbara detaljer i retro look.










Här kommer några av mina senaste loppisfynd, från olika loppisar! Ljusstaken i glas troligen Iittala kommer i från Butik unik lika så kulan och ljusstakarna i keramik från Uppsala Ekeby. Rådjuret och vasen med blåa nyanser köpte jag i grannbyn på Nyåkers loppis. Skålen och isbjörnen kommer i från Föne loppis. De stora glasen den runda vasen och den bruna köpte jag hos grannen som har loppis i en liten bod på gården! Dessa prylar är jag extra nöjd med för det är verkligen riktiga fynd! Jag älskar verkligen loppis som ni troligen redan förstått vid det här laget! Så fler fynd kommer dyka upp eftersom. Vi har i dagarna gått och blivit med ett till hus, grannens. Det måste renoveras men till hösten hoppas vi vara klar. Då flyttar vår dotter Rebecka in, kul och skönt eftersom min man jobbar borta en hel del. Vi håller ju fortfarande på med finliret här hemma med, men snart är källaren helt klar så skönt! Nu blir det lite kvällsfika innan Johnblund kommer vi ses kramz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar