onsdag 23 juni 2010

Dagens loppisfynd mm.






I dag på vägen hem från jobbet for jag in på en gårdsloppis i närheten av vårt hem. Jag har aldrig varit dit tidigare, fast den har haft öppet tre somrar nu. Jag hittade en hel del prylar och priset var kanon, 60:- för allt detta inte illa. Glaskulan på ljusspotten, från Ikea har jag köpt för några dagar sedan på en loppis nere på köpingen för 30:- och pärlorna i äppelskålen är från jobbet. Jag är super nöjd. Flaskorna och glaskulan ska stå i mitt marina gästrum. Äppel glasskålen med pärlorna i skall stå i mitt syrum. Det övriga hör nog till köket. Ljusstakarna i glas gillar jag skarpt det är ett plastlock i botten av dom så man kan byta ljusmanschetterna i dem, bara så coolt.

1 kommentar:

  1. Oj oj det var inte lite fina fynd du gjort på sistone gumman! Älskar alla sommarloppisar som dyker upp efter vägarna nu.. =)

    SV: Mmm jag tror att det lilla brudparet kommer bli superduper på bröllopstårtan.. =)

    Hoppas du och familjen får en toppen midsommar!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera