torsdag 24 juni 2010

Dagens loppisfynd






Fick vänta på min man i dag så jag for till samma loppisar jag var i går och fortsatte fyndandet. Allt detta för 80:- det tycker jag är bra. Båten kostade 20:- och den ska självklart få sin plats i mitt marina gästrum. De övriga hör till köket, förutom broschen och öronclipsen då förstås. Det är så kul och trevligt på alla de små sommarloppisarna även fast man inte alltid fyndar. Bara att småprata lite med dem som har loppisarna är trevligt och att bara få gå runt och strosa lite är mysigt. Allra helst om det är fint väder och om man tar en längre loppistur och kan stanna till vid ett litet mysigt fik eller ha eget fika med sig och inte behöva jäkta. Det är underbart tycker jag.

1 kommentar:

  1. Härliga loppisfynd gumman =) Jag har bloggat om resten utav gårdagens fynd nu också..

    Längtar grymt tills vi får sälja detta hus och kan flytta till det nya..äntligen får jag då inreda ett eget rum till gossen och inte bara ett hörn utav vårat sovrum.. =)

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera