måndag 28 mars 2011

Från Birsta






I lördags var vi till Birsta i Sundsvall och shoppade lite. Till min förtjusning har Erikshjälpen öppnat en butik där i city. Så det blev en del handlat där förstås, till min nya vårgarderob. Priserna låg högre än i vår butik, men var endå rimliga tycker jag. Tunikorna låg från 59:- våra ligger från 40:-. Väskan kostade 99:- våra dyraste ligger kring 50:- så den tyckte jag var i dyraste laget. Den blommiga blusen hade vi i vår butik med, men i en för liten storlek. Så jag blev glad när jag hittade denna som passade perfekt. Jag köpte en del accessoarer till kläderna med på H&M och Cubus men de visar jag senare, plus lite mer kläder:). Vi ses!

1 kommentar:

  1. Vad roligt!!! Vill också ha en ny garderob... typ rubbet som finns där inne borde bytas ut!:) /Stora kramen Bettan

    SvaraRadera