torsdag 3 mars 2011

Vår nytt.







Här är lite vårnytt från jobbet. När jag letade kläder till modevisningen hittade jag naturligtvis kläder till mig själv också, som jag bara måste köpa. Blusarna var ju så söta och blommigt verkar ju vara ett måste i sommar :) Skorna var inte så fina när vi fick in dom men det fixade jag med lite svart skokräm. Halsbandet var lite coolt och guld har jag mest nu för tiden, för det passar bäst till mina ringar. Jag tycker det är perfekt med secondhand, priserna är bra och det är ju även bra för naturen med återanvändning. Jag tänker i bland när jag tittar på alla prylar och kläder vi får in, vad hemskt om allt detta skulle hamna på tippen. Vi skickar även kläder till behövande. Så tack alla som lämnar in kläder och prylar till oss!

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra med modevisningen nu! Du är så rolig gumman...glaskupan som står i skafferiet har DU köpt till mig i present en gång i tiden!!! Från ditt jobb om jag inte minns fel!!! Ha ha!!!
    Kram Bettan.

    SvaraRadera