tisdag 10 april 2012

Från Thailand




Vi var till Edsbyn en sväng i helgen och hälsade på min mamma och pappa som var nyligen hemkomna från Thailand. Där hade de köpt denna klänning och vackra ring till mig som gåva, så snällt av dom! Klänningen kommer att vara perfekt när det blir vackra sommardagar och man vill vara lite extra fin. :) Min man jobbar i Stockholm denna vecka så jag och min dotter är själva
hemma och jag har hjärnsläpp när det gäller mat- inspiration. Så i dag blev det bara mackor från jobbet. Få se vad det blir i morgon, så svårt när man liksom inte är sugen på nått heller. Dagen har annars varit bra! Lite trött och vädret gör det ju inte bättre precis. Man längtar verkligen till sommaren! Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Finfina ting! :) Du glömde kulorna...igen!!! :(
    Mackor är ju också gott! Ha ett fint veckoslut :)

    Kram Bettan

    SvaraRadera