söndag 1 april 2012

Gamla kolegor





I fredags var jag och träffade mina gamla arbetskollegor på Solhuset. Vi tackade av Katja som har arbetat med oss där. Det var mycket trevligt med väldigt goda tårtor! En smörgåstårta och en gräddtårta med hjortronsylt och aftereight. Det var så kul att få träffa alla igen och umgås en stund. Vi planerade en liten grillfest i sommar som jag hoppas blir av, vore så kul! :). I morgon har jag ledig dag för jag har jobbat helg och i dag var det min första arbetsdag som anställd. Så härligt!!! :) Men nu är det kväller, så sov sött alla vänner!

1 kommentar:

  1. Kan slå vad om att dem saknar dig rejält!!! :) Ses snart! Kommer att jobba på Panes på lördag mellan 10-14 . Välkommen till mig innan middagen i stugan vet ja! ;)

    Kram Bettan

    SvaraRadera